wtorek, 22 stycznia 2013

burgund


Za oknem wciąż śnieży i końca nie widać. Wraz z nadejściem delikatnego przeziębienia zaczyna męczyć mnie ta pogoda. A jeszcze bardziej nieodśnieżone chodniki, przez które muszę codziennie podążać. Znacie jakieś dobre specyfiki do butów, które wspomagają je w tych trudnych, przesolonych chwilach? Ja mam już trzy i żaden nie daje rady :/ Na dzisiaj przygotowałam prostą, kobiecą stylizację, w której postawiłam na burgund (ew. bordo jak kto woli ;). Klasyczny sweterek upolowałam na wyprzedażach w Mohito, torebkę zresztą też. Spódnica, z mojej niezastąpionej kolekcji "mini-gum" h&mowych. Kolczyki ręcznej roboty (ale nie mojej) i dopasowany kolorystycznie make up oraz paznokcie. Coraz bardziej podoba mi się przygoda z wizażem i zabawa kolorami. 

Pozdrawiam ciepło

Agnes













sweter, torebka / sweater, handbag: Mohito
spódnica / skirt: h&m
bluzka / blouse: bershka
buty / shoes: CCC

1 komentarz:

  1. Cześć!

    Dzięki za odwiedziny ;D

    Mmmm kobieco bardzo i bardzo to lubię :D torebka idealnie dobrana, a make up jaki dokładny, mobilizujesz mnie od pracy nad sobą ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń