środa, 24 października 2012

red red red

Nie dajmy się jesiennej szarówce! 
Tym razem postawiłam na modną w tym sezonie czerwień. Torebka - ehh nowa - upatrzyłam ją już dużo wcześniej a wpadając ostatnio w okropny szał zakupów, zakupiłam ją na wyprzedaży. No właśnie a propo tych zakupów... bluzka i apaszka również pochodzą z tej samej chwili słabości. I wszystkie te rzeczy z orsay'a. Ale na tą apaszkę też czaiłam się od jakiegoś czasu. Czerwona spódniczka jest z mojej sporej kolekcji h&mowskiej, w której mam takie same spódniczki w różnych kolorach.
A dla rozluźnienia zwiastun z mojego ulubionego filmu, adekwatnego do sytuacji  :))

Agnes





bluzka / blouse: orsay
spódnica / skirt: h&m
torebka / handbag: orsay
apaszka / scarf: orsay
zegarek / watch: yves rocher
kolczyki / earrings: mohito




1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie ale ... :) Wszystko byłoby super gdyby nie ta torebka, która moim skromnym zdaniem nie pasuje do stylizacji :D. Proponowałabym małą, czarną i elegancką torebkę i byłoby bardzo ładnie, tak niestety ta torebka niszczy całość, za bardzo jest jaskrawa, oczywiście moim zdaniem. Ogólnie bez torebki bardzo ładnie a z torebka, taka jak na tym zdjęciu, średnio - poniżej oczekiwań... :D
    Co do reszty dodatków zegarek bardzo ładnie wkomponował się w resztę , mały ale widoczny i elegancki. Kolczyki na pierwszy rzut oka troszkę za duże ale przy całej stylizacji ta wielkość nie zauważalna ładnie się wtapiają w resztę. 2 zdjęcia no cóż ... apaszka ładnie dobrana ale całość lekko niszczy ta torebka:(... Jest to przykład jak jedna torebka może zniszczyć całą stylizacje... Moim zdaniem stylizacja bez torebki 8/10 z torebką 4/10 poniżej oczekiwać. Pa:) czekam na kolejne stylizacje:)
    Kate

    OdpowiedzUsuń