niedziela, 21 października 2012

jesiennie

Dziś totalny jesienny zawrót. Piękne, ciepłe, niedzielne popołudnie zachęciło mnie do wyprawy "na łono natury", aby odpocząć choć chwilę od zgiełku miasta. W Ogrodzie Botanicznym można było nie tylko zaczerpnąć świeżego powietrza, ale również napawać się widokiem kolorowej szaty roślinnej. Uwielbiam te jesienne klimaty. Pewnie zauważyliście wielką zmianę na mojej głowie ;) Już od bardzo dawna zanosiłam się z decyzją zmiany na rudość. Jednak chyba nie do końca mnie zachwyciła. Malowałam kolorem mango z Loreal'a, jeśli kogoś zainteresowałby ten kolor. Pozostając w jesiennych barwach, wybrałam ciapany brązem szal, kopertowy koszyk oraz rudą spódniczkę. Sweter niby rozmiar S, ale wpasowuje się w trend over size. Wisiorek zakupiłam rok temu na wakacyjnym, kaszubskim straganie. Co myślicie o całości?

P.S. Może te zdjęcia przekonają Was do piękna polskiej jesieni :)

Agnes







































spódnica, sweter / sweater, skirt: sh
płaszcz, szal / coat, shwal: targ
torebka / handbag: bershka (tonext)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz