sobota, 27 października 2012

pepitko

Powinnam zacząć nawiązaniem do dzisiejszej pogody, ale temat śniegu już zdążył mi się znudzić przez ten jeden dzień. Dla każdego jak zwykle zaskoczenie. Mnie bardziej poruszyła ulewa, której końca nie widać! Odgrzebałam już zimowy płaszcz, ale o nim może innym razem. Dziś nie będzie o okryciu wierzchnim. W roli głównej występuje spódniczka, w modnym w tym sezonie wzór. To już druga w pepitko, jaką zakupiłam w ostatnim czasie. Uwielbiam ołówkowe spódnice, są niezawodne i zawsze eleganckie. Co do torebki - to jedna z tej mojej obszernej kolekcji ulubionych ;) Taka "mała czarna". Ogólnie moje stylizacje często są w tonacji biel - czerń, ale myślę, że to uniwersalne kolory, które można nadużywać ;)

Miłego wieczoru,

Agnes












spódnica / skirt: tally weijl
golf: orsay
torebka / handbag: next




1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie :) spódniczka fajnie dobrana z golfem i te eleganckie dodatki ... szkoda ze nie ma żakietu w stylu spódniczki :) bardzo ładnie i elegancko:)
    Kate :)

    OdpowiedzUsuń