środa, 5 września 2012

Zakupowy szał

Hej hej!
Wiem, że zaniedbałam bloga na dobry tydzień... Ale w ramach rekompensaty pokażę Wam moje łupy z jednych zakupów. Mogą wydać się wielkie, ale ekonomicznie za niewielkie koszty ;)

Na początek strój kąpielowy, który wiadomo we wrześniu można kupić na wielkiej wyprzedaży. Co prawda zawsze ciężko o rozmiar, ale mi się udało znaleźć swój. Jak widać bądź nie widać przeceniony był z 99,99 na 24,99. Wężowy print zawsze będzie mile widziany nad wodą, więc nie muszę się martwić, że będzie niemodny za rok.





A teraz czas na porcje torebek :D Nigdy w czasie jednych zakupów nie powiększyłam tak szybko moich zbiorów! Totalny szał, ale jak spojrzycie na ceny, które ujawnię mam nadzieję, że poprzecie mój zakupoholizm ;) Wszystkie torebki kupiłam w sieci outletów tonext, którą polecam, bo można tam znaleźć niesamowite perełki.

 
Pierwsza torebka to koszyk z Bershki. Taki w sumie w formie aktówki, bo mieści A4. Zachwycił mnie swoją innością :P Ładnie wykończony, na ciekawej plecionce. Ma jedną wadę na przodzie, ale jak się ktoś nie przygląda to nie zauważy ;)

price: 15 zł







 Kolejna, również duża torebka, tym razem z next'a. Mi się bardzo podoba, choć może jest w niej za dużo wszystkiego. Bo i groszki i czerwone akcenty, złote, jakaś kłódka i była jeszcze kokardka, ale może na szczęście odpadła :P Prosta kształtem, ale bardzo pojemna.

price: 12,5 zł





Następna to mój ulubieniec tych zakupów. Mała czarna, również z next'a. Elegancka, usztywniana, delikatnie lakierowana. Faktura torebki jest świetna! Środek, jak wiele moich torebek jest w groszki, co dodaje jej kobiecości. Chociaż taka mała to ma kilka przegródek. Zdecydowanie mój numer 1 :)

price: 12,5 zł





Ta biała listonoszka to cenowy hit :P Tak taniej torebki nie znajdziecie nawet w sh! Jej przecena była spowodowana dużymi zabrudzeniami z jednej strony, ale myślę, że zmywaczem do paznokci trochę je załagodzę. Jeśli chodzi o firmę to również next. Może zdążę ją jeszcze wykorzystać na jakiś letni spacer.

price: 1,5 zł !





Ostatnia torebka to srebrna kopertówka z next'a. Bardzo efektowna, niestety były na niej naklejone metki, które po oderwaniu zostawiły ślady. Ale na to też mam sposób ;) Albo będę próbować dobrać srebrny lakier i uzupełnić braki albo znajdę jakiś pomysł do naklejenia w pasmanterii.

price: 5 zł




Pozostając w zakupowym szale zakupiłam jeszcze dwa ciuchy. Po pierwsze bluzka z yups'a, która urzekła mnie kolorem. Taki limonkowo- miętowy.
 



Po drugie sukienka z h&m. Co prawda nie przepadam za niebieskim, ale ma fajny krój i długość. Taka o na co dzień :)






Co myślicie o moich łowach? Miałam jakąś ogromną potrzebę zakupową, ceny były okazyjne, więc niezbyt się ograniczałam. Dopiero teraz mam problem... gdzie ja upchnę taką serię torebek... ;)




2 komentarze:

  1. wow.. zakupy do pozazdroszczenia i ilość torebek kupiona za jednym razem tez:D... a gdzież to taki outlet jest? ...moja faworytka jest sukienka i mala czarna torebeczka :D Agnieszka F. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sieć outletów niestety tylko na Lubelszczyźnie. Ale serdecznie zapraszam do mnie na zakupy :) Lublin chętnie ugości Kraków ;)

      Usuń