czwartek, 27 września 2012

red jacket

Hej, hej, ponoć dzisiaj był najcieplejszy dzień tej jesieni. Próbowałam go wykorzystać spacerem, ale wiatr dawał się we znaki i nie było tak przyjemnie jak być powinno. Prezentuje Wam dziś moją nową wielką miłość - czerwoną kurteczkę. Miałam sprawić sobie na ten sezon czarną ramoneskę, ale wyszło inaczej i została mi sprezentowana ta pilotka. Strasznie mi się podoba, więc nie żałuję! Kolorystyką wpasowała się w trendy tej jesieni. Z myślą o niej zakupiłam baleriny. Lakierowane, czerwone, z kokardką, nie trzeba obcasa żeby wyglądać kobieco. Taki fason butów można kupić teraz prawie w każdym obuwniczym, jak również na rynku. Podoba mi się modne obecnie zestawianie czerwonego z czarnym. Dlatego też uderzyłam w tym kierunku. Mała czarna oraz duża lakierowana torebka dopięły całości stylizacji. Co myślicie o takim zestawieniu?


Agnes













kurtka / jacket: chic et jeune
sukienka / dress: h&m
torebka / handbag: oriflame (allegro)
kolczyki / earrings: mohito
buty / shoes: jumex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz