niedziela, 23 września 2012

Przegląd jesiennych trendów

Przegląd prasy przy pysznej kawie i domowym cieście... mmm... :D Wczoraj nasz kalendarz przypomniał nam, że zaczynamy astronomiczną jesień. Ale nie tylko kalendarz o tym przypomina... Za oknem na zmianę: chłodna plucha i złota, ciepła jesień. Osobiście, pewnie jak każdy, wolę tą drugą odmianę. Można wtedy wybrać się na spacer do parku i chłonąć tą kolorową aurę. Uwielbiam przechadzać się po dywanie z liści i podziwiać wszystkie barwy jesieni. Ale... żeby wybrać się na spacer musimy najpierw zastanowić się nad stylizacją, którą na taką okazje założymy. Warto dlatego wspomóc się świeżą prasą, która wskaże nam kierunek trendów obecnych w tym sezonie. 




Jak już na pewno zdążyłyście zauważyć numer jeden tej jesieni to kolor czerwony. Co bardzo mnie cieszy, bo myślę, że jest to kobiecy kolor. Intensywny odcień ożywi każdą naszą stylizację. Ja zaopatrzyłam się już w czerwone, lakierowane baleriny i bordową, ołówkową spódnicę. Myślę, że to nie koniec moich polowań na czerwony. 





Kolejnym akcentem powracającym do łask jest pepitko. Kilka sieciówek wprowadziło już ten print do swoich kolekcji. Ja zaopatrzyłam się w ciepłą, ołówkową spódnicę znalezioną w sh.






Złote dodatki są jak najbardziej pożądane. 




Przewijającym się dodatkiem są kapelusze. Sama poszukuję jakiegoś, może z większym rondem.



Panterka! To lubię! Nawet bardzo! O ten motyw nie muszę się martwić, bo sukcesywnie coś dokupuję. W mojej szafie nigdy nie może zabraknąć zwierzęcego akcentu.




Sweter! Wiadome, jest pożądany każdej jesieni. Ale w tym sezonie modny jest oversize. Ja jestem w trakcie poszukiwań właśnie takiego.



Skóra. Spodnie, spódnica, bluzka, baskinka ewentualnie kurtka. W tym sezonie jak najbardziej możemy wkomponować coś skórzanego w naszą stylizację.



Na koniec mojego przeglądu prasy przypominam Wam, że 6-7 października ma odbywać się ogólnopolskie szaleństwo zakupów! :D W InStyle jest wiele zniżek do sklepów, z których każda z nas znajdzie coś dla siebie. Polecam i zachęcam do wzbogacenia naszych szaf w jesienne trendy :) Zakupoholiczka nie przejdzie obojętnie koło takich okazji :P

Miłego niedzielnego popołudnia
,

Agnes





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz