środa, 13 lutego 2013

grey

Wreszcie można odetchnąć z ulgą. Skończyła się sesja i trzeba zregenerować siły na kolejny semestr. Przez podwojenie stawki sesji i inne dodatkowe atrakcje, nie miałam tak czasu na systematyczność w prowadzeniu bloga, ale obiecuję poprawę. Dzisiejsza stylizacja jest trochę odmienna od poprzednich. Zrezygnowałam ze spódniczki i sukienki na rzecz szortów i koszuli podwiązanej pod szyją. Torebka też trochę inna niż zazwyczaj, bo worek. Niesamowicie pojemna, ale jak to z workami bywa, sprawia problemy przy poszukiwaniu w niej drobnych rzeczy ;) Nawet przy doborze butów zrezygnowałam z kozaków, zakładając płaskie, kożuszkowe traperki. Ciekawa jestem Waszej opinii :)
Pozdrawiam,
Agnes














szorty, koszula / shorts, blouse: pepco
pierścionek, bransoletki / ring. bracelets: h&m
buty / shoes: targ
torba / handbag: diverse



3 komentarze:

  1. Świetnie oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudno i pod kolor szkolnego mundurka... ale plus za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki zestaw który każdej kobiecie by się przydał :D bardzo mi się podoba :D !!!

    miłych walentynek :*

    OdpowiedzUsuń