piątek, 7 grudnia 2012

cold colors

Z racji mroźnej aury, jaka zapanowała, moja stylizacja jest w zimnym odcieniach. Ostatnio zaczęłam zwracać większą uwagę na dobierane kolory, gdyż niedawno poznałam tajniki analizy kolorystycznej ;) Choć prawidłowo jestem typem wiosny i większość zimnych odcieni do mnie nie pasuje, to w tej stylizacji czuję się dobrze. Zaczęłam również trochę bawić się makijażem, sprawia mi to wielką frajdę, bo wiem w tym temacie coraz więcej. Może niedługo zacznę dzielić się z Wami moimi odczuciami co do niektórych kosmetyków ;)
Pozdrawiam ciepło w ten mroźny wieczór.

Agnes













sukienka / dress: orsay
bolerko / bolero: cubus
torebka / handbag: carry



1 komentarz:

  1. Bardzo dobrze wiedzieć jakim jest się typem urody, jakie kolory powinno się dobierać, wtedy chyba czujemy się pewniej. Ja też powoli, powoli poznaję tajniki kolorów, jeżeli chodzi o makijaże to od bardzo dawna lubię szaleć i nakładać na powieki różne barwne cienie. :) Masz bardzo ładną sukienkę, widać, że dobrze się w niej czujesz, bo wyglądasz tak samo fajnie!

    Pozdrawiam serdecznie, Kasia. :*

    OdpowiedzUsuń