poniedziałek, 12 listopada 2012

black & gold

Główną rolę znowu gra czerń. I nie trudno zauważyć, że to mój ulubiony kolor. Dość krótka sukienka bez rękawów, lecz z grubszego materiału nadaje się na chłodniejsze dni. Zauroczona jestem naszyjnikiem, który sprawiłam sobie niedawno w top secrecie. Lubię połączenia czerni ze złotem. Dlatego dopasowałam do tego torebkę - worek ze złotymi wykończeniami, oraz duży, ciekawy pierścionek. Co myślicie o takim połączeniu?

P.S. Dzisiaj mknąc w pośpiechu złamałam obcasa! A myślałam, że takie nieszczęścia tylko w filmach :P

Agnes












sukienka / dress: BJL
torebka / handbag: orsay
pierścionek / ring: carry
sweter / sweater: targ
naszyjnik / necklace: top secret

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna sukienka a całość świetnie dobrana

    OdpowiedzUsuń